Ogłaszamy nabór uzupełniający w ramach projektu – Granty PPGR – wsparcie dzieci i wnuków byłych pracowników PGR w rozwoju cyfrowym”.
Przypomnijmy, że w czerwcu nasza gmina przekazała uczniom 380 laptopów w ramach grantu PPGR. To wsparcie dla młodzieży, których rodzina pracowała w Państwowym Przedsiębiorstwie Gospodarstwa Rolnego.
– W ostatnim czasie zostaliśmy zmuszeni do odebrania sprzętu osobie, która złamała warunki umowy. Miało to związek z usiłowaniem sprzedaży laptopa. Teraz sprzęt możemy przekazać kolejnemu potrzebującemu uczniowi, kwalifikującemu się do udziału w projekcie – mówi Marzena Piszko – Bojaryn z Urzędu Miejskiego w Kępicach.
Aby skorzystać z możliwości udziału w naborze uzupełniającym, należy spełniać wymagania określone w regulaminie konkursu oraz dostarczyć do Urzędu Miejskiego w Kępicach komplet wymaganych dokumentów. W przypadku stwierdzenia kolejnych naruszeń umowy darowizny, sprzęt będzie sukcesywnie odbierany a następnie przekazywany osobom z listy rezerwowych (decyduje data wpływu).
Informacje o wymaganych dokumentach pod linkiem:
Należy pamiętać, że dodatkowo do wniosku należy dołączyć dokument potwierdzający zatrudnienie w PPGR oraz w przypadku ucznia szkoły średniej – zaświadczenie ze szkoły.
Jednocześnie osobom, które otrzymały sprzęt przypominamy o konieczności składania oświadczeń (nie rzadziej niż raz na 6 miesięcy) dotyczących wykorzystania sprzętu. Oświadczenie należy złożyć do dnia 15.12.2022 r. Brak złożonego oświadczenia będzie jednoznaczny z brakiem spełnienia warunków umowy darowizny.
Wzór oświadczenia: